FiCuren työhyvinvointiin liittyvän kolmiosaisen webinaarisarjan toinen osa on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille, webinaari järjestetään tiistaina 1.10.2024 klo 18 - 19.

Haastavat asiakaskohtaamiset ovat tuttuja kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville ja ne ovat tutkitusti yleisin työterveysriski heti tuki- ja liikuntaelinsairauksien riskien jälkeen (Euroopan Työterveyslaitoksen EU-OSHAn ESENER-tutkimus). Tällaiset tilanteet ovat asiakaspalvelutyötä tekeville psyykkisesti kuormittavia.

Jotta haastavasta asiakaspalvelutyöstä kykenee selviytymään ilman kohtuutonta kuormitusta itselle, työpaikalla tarvitaan paljon erilaisia vuorovaikutus- ja tukikeinoja.

Tule mukaan kuuntelemaan, miten haastaviin asiakastilanteisiin voisi varautua ennalta, mitkä ovat tärkeimmät apukeinot asiakaskohtaamisessa ja miten tilanteista toipumista voisi edistää. Luennon pitää eläinlääkäri, ratkaisukeskeinen työnohjaaja ja LUONTAISET TAIPUMUKSET™ -valmentaja Agata Makowiecka.

Webinaariin osallistuminen on ilmaista. Ilmoittautuminen on henkilökohtainen ja saat Teams -linkin webinaariin rekisteröitymisen jälkeen. Paina tästä rekisteröitymiseen.

Tervetuloa webinaariin!