Haastavat asiakaskohtaamiset ovat tuttuja kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville ja ne ovat tutkitusti yleisin työterveysriski heti tuki- ja liikuntaelinsairauksien riskien jälkeen (Euroopan Työterveyslaitoksen EU-OSHAn ESENER-tutkimus). Tällaiset tilanteet ovat asiakaspalvelutyötä tekeville psyykkisesti kuormittavia.
Jotta haastavasta asiakaspalvelutyöstä kykenee selviytymään ilman kohtuutonta kuormitusta itselle, työpaikalla tarvitaan paljon erilaisia vuorovaikutus- ja tukikeinoja.
Tule mukaan kuuntelemaan, miten haastaviin asiakastilanteisiin voisi varautua ennalta, mitkä ovat tärkeimmät apukeinot asiakaskohtaamisessa ja miten tilanteista toipumista voisi edistää. Luennon pitää eläinlääkäri, ratkaisukeskeinen työnohjaaja ja LUONTAISET TAIPUMUKSET™ -valmentaja Agata Makowiecka.
Webinaariin osallistuminen on ilmaista. Ilmoittautuminen on henkilökohtainen ja saat Teams -linkin webinaariin rekisteröitymisen jälkeen. Paina tästä rekisteröitymiseen.
Tervetuloa webinaariin!